شرکت بیمه پردیس نمایندگی جنرال جذب می‌نماید.

cropped-لوگو.webp

گزارش مدیر عامل شرکت بیمه پردیس به سهامداران

گزارش فعالیت به سهامداران
با درود خدمت کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه پردیس
گزارش فعالیت­ها و اقدامات به عمل آمده شرکت از تاریخ تاسیس تاکنون به شرح موارد زیر به اطلاع سهامدارن محترم رسانده می­شود:
    • تمرکز و توان همکاران بیمه پردیس پس از تاسیس شرکت در اسفندماه ۱۴۰۱، دریافت پروانه فعالیت و شروع به کار شرکت بوده است. در این ارتباط کلیه تاییدیه­ های مسئولین فنی دریافت شده و از بیمه مرکزی جهت بازدید از زیرساخت­ها و امکانات شرکت دعوت به عمل آمده است.
    • نرم افزار بیمه­ گری و مالی شرکت خریداری شده و در دست پیاده سازی و استقرار زیرساخت­های سخت افزاری است.
    • مدیران فنی شرکت جذب شده­ اند، دفتر مرکزی شرکت تجهیز شده و در نیمه دوم خرداد ماه، تیم اجرایی شرکت در دفتر مرکزی مستقر خواهند شد.
    • صورت­های مالی شرکت برای دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تهیه و در اختیار حسابرس قرار گرفته است. با ثبت نماد بورسی شرکت، اطلاعات و صورتهای مالی حسابرسی نشده در سامانه کدال بارگزاری خواهد شد.
    • فرایند ارزش­گذاری سهام شرکت در دست انجام است و با حسابرسی صورت­های مالی، اقدامات لازم برای بازگشایی سهام شرکت انجام خواهد شد.
    • بسیاری از آیین نامه­ های داخلی و نرخ­نامه­ های بیمه ­ای تدوین و تصویب شده است
شایان ذکر است که تیم اجرایی بیمه پردیس مجدانه در حال پیگیری امور مربوطه است و در این مسیر و به واسطه طولانی شدن فرایند شروع به فعالیت شرکت، از صبر و حوصله سهامداران محترم کمال تشکر را داریم. امیدواریم به زودی شرکت در چهارچوب یک شرکت حرفه­ ای و با پتانسیل آغاز به کار نماید.
 
 
با آرزوی به روزی
یحیی میرزائی
در ارتباط با همین مطلب  مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه پردیس برگزار شد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا