شرکت بیمه پردیس نمایندگی جنرال جذب می‌نماید.

بیمه‌نامه مستمری خانواده بیمه پردیس

انسان از دیرباز به دنبال ایجاد امنیت و آسایش برای خود و وابستگانش بوده است. ریسک ناشی از فوت برای بازماندگان بسیار بالا بوده و علاوه بر ضایعات و تألمات روحی، شرایط اقتصادی خانواده را نیز تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

شرکت بیمه پردیس با ارائه این بیمه‌نامه که نوعی بیمه‌­نامه عمر زمانی بوده و در صورت فوت بیمه شده در طی مدت قرارداد، سرمایه بیمه‌نامه را به‌صورت مستمری به ذی‌نفعان پرداخت می­‌نماید، ضمن ایجاد آرامش و امنیت خاطر در جامعه، در زمینه توسعه محصولات بیمه­‌ای نوین گام بر می‌دارد. جذابیت این بیمه‌نامه از آن منظر است که بیمه‌گزار می‌تواند با پرداخت یک‌بار حق بیمه، فوت بیمه‌شده را در طول مدت آن سال تحت پوشش قرارداد و پرداخت مستمری مادام‌العمر/ مدت معین قطعی را به ذی‌نفع/ ذی‌نفعان وی در صورت تحقق ریسک تضمین نماید. وضعیت تورمی ایران (حداقل ۳۰%) از یک سو و افزایش هزینه­‌های که در صورت فوت فرد ایجاد می‌شود از سوی دیگر، نیاز به یک برنامه‌ریزی و آینده­‌نگری را بیش‌ازپیش ایجاد می­‌نماید.

شرایط صدور بیمه­‌نامه مستمری پردیس

مدت بیمه‌نامه پردیس: ۱ سال

مدت پرداخت مستمری در صورت فوت بیمه شده: مادام‌العمر/ مدت معین قطعی (با نرخ افزایش سالانه تا ۱۵ درصد)

حداقل و حداکثر سن بیمه شده در زمان صدور: ۰ تا ۷۰ سال

روش­های پرداخت حق بیمه: یکجا

نحوه خرید بیمه‌­نامه:

جهت خرید بیمه‌­نامه می­توان به دفاتر نمایندگی بیمه پردیس در سراسر کشور مراجعه نمود و یا از طریق سامانه آنلاین خدمات بیمه‌­ای اقدام نمود.

نحوه اعلام خسارت:

جهت اعلام خسارت می­توان با نماینده معرف بیمه‌­نامه که مشخصات وی در بیمه­‌نامه درج گردیده است تماس گرفت و یا از طریق سامانه خدمات پس از فروش بیمه پردیس اقدام نمود.

پیمایش به بالا