شرکت بیمه پردیس نمایندگی جنرال جذب می‌نماید.

رونمایی از نرم افزار جامع بیمه گری شرکت بیمه پردیس

به گزارش روابط عمومی بیمه پردیس مراسم رونمایی از نرم افزار جامع بیمه گری شرکت تحت عنوان «نسیم» با حضور هیات عامل بیمه مرکزی، هیات مدیره بیمه پردیس، شرکت سامانه گستر و جمعی از مدیران شرکت در محل ساختمان بیمه مرکزی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا معاون توسعه و نوآوری بیمه مرکزی به تشریح وضعیت نرم افزارهای موجود در صنعت بیمه و پیشینه آنها پرداخت. دکتر بنیادی در خصوص ماهیت شکل گیری بیمه پردیس و طرح کسب و کار شرکت برای معرفی یک زیرساخت نرم افزاری جدید اشاره کرده و اظهار امیدواری کردند که با توجه به پیشینه هیات موسس بیمه پردیس، راه اندازی و توسعه و تکمیل این نرم افزار اثرات و ثمرات مثبتی را برای شرکت و صنعت بیمه به دنبال داشته باشد.

در ادامه جلسه آقای دکتر حجاریان به تشریح ویژگی‌های فنی و کاربردی نرم افزار اشاره کرده و نوآوری ها و ابعاد متمایز آن را در مقایسه با نرم افزارهای موجود برشمردند. بنا بر گفته ایشان در طراحی و توسعه این نرم افزار تلاش شده است از جدیدترین و به روزترین زیرساخت‌ها و فناوری‌های موجود استفاده شود، مواردی از قبیل؛ معماری مبتنی بر Microservice ، استفاده از موتور مدیریت فرایند BPMS ، ساختار ارتباطی مبتنی بر API و… .

رئیس هیات مدیره بیمه پردیس در ابعاد بیمه گری، مهمترین مزایای این نرم افزار را چابکی در تعریف و پیاده سازی محصولات جدید، استفاده از متدولوژی Agile در اعمال تغییرات و درخواست ها و ارزیابی چند لایه دانستند.

ایشان، پیاده سازی چهارچوب Open API، ارتباط سریع و در دسترس نرم افزار با لایه های بالایی، خرید آنلاین انواع بیمه نامه(B2C)، برخورداری از زیرساخت تسهیم کارمزد (MLM) و مدیریت پرتفوی در شبکه فروش را از دیگر ویژگی های نرم افزار بیمه گری در حوزه کسب و کار دانستند.

در ارتباط با همین مطلب  مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه پردیس برگزار شد

مسعود حجاریان دیگر مزیت و تمایز نرم افزار نسیم را در زمینه امکانات ومزایای حوزه مالی و حسابداری برشمردند. مواردی از قبیل؛ سیستم حسابداری دفتر کل GL ، محاسبات آنلاین حق بیمه عاید شده، ذخایر فنی، مالیات ارزش افزوده، صدور اتوماتیک‌ اسناد حسابداری، ارائه گزارشات سامانه مودیان.

به باور ایشان نرم افزار بیمه گری جدید امکانات بسیاری را برای همراه شدن با تحولات دیجیتال و حتی استفاده از نوآوری ها و امکانات هوش مصنوعی در اختیار شرکت قرار می‌دهد. سپس رئیس کل بیمه مرکزی به ضرورت‌ها و کاستی های فناوری و نرم افزارهای موجود در صنعت بیمه پرداختند و چالش های موجود در خصوص ثبت، گردآوری و استفاده از داده ها را برشمردند.

از نظر ایشان داده مهمترین دارایی صنعت بیمه و شرکت‌ها است که در حال حاضر و به واسطه کاستی های فناوری در صنعت بیمه با نقص‌های جدی مواجه است. ایشان اظهار امیدواری کردند که با تلاش بیمه مرکزی و همراهی شرکت‌های بیمه بتوان گام های موثر و مفیدی در این خصوص برداشت.

در ادامه جلسه یک نمونه بیمه شخص ثالث به صورت نمادین صادر شد و حاضرین فرایند صدور بیمه نامه در قالب نرم افزار نسیم را به صورت کامل مشاهده کردند. در پایان و به رسم یادبود، فوم برد رونمایی از نرم افزار بیمه گری توسط رئیس کل بیمه مرکزی امضا شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

پیمایش به بالا